BLOGGEN

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Marlene Hedberg - 27 april 2011 23:12

Ikväll var Marica här och skodde Mirco så han blev så fin om hovarna  , han är rolig denna häst...han måste alltid testa en hov sen är det som han ger sig och tycker det är "ok"det här med hovslagaren ändå...det går framåt, jag tror han gillar Marica   hon är lugn och gör sin sak.

Jobbar i helgen så det blir nå avancerad träning, lite uteritt tänkte jag för hinna in på klubben det gör jag inte ...det är så svårt att veta när man kommer hem när han körvar i lastningen:-( det blir nog bättre, har funderat på att ordna så jag kan ha Mirco kvar på klubben under kurshelgen så behöver man inte tjata med lastningen och det ska ta all must ur en och sen inte ha lust att rida...få se hur det blir med det.

Har nog fått tag på en begad sadel som kan passa. en hoppsadel(italiensk) från en tjej i Göteborg, den skulle ligga bra på hästar med bred rygg och inge manke så vi får se fick köpa den väldigt billigt och passar den inte så kan man sälja den vidare kanske...jag har 2 sadlar till som jag ska försöka sälja också:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards