BLOGGEN

Alla inlägg under maj 2015

Av Marlene Hedberg - 24 maj 2015 22:53

Idag så har jag krattat gården nästan klart, skottar jord å sanvallar som varit vid ridbanan på kanterna. Den en broövergång har jag gjort fin.
Sen skottat in sand i hagar så det inte är så blött vid insläppet.
Gruvar mig för en hage som är tom nu som är massor med hö och skit i...men det får vi ta sen när man kan gå in där med traktor för det går inte nu!!alldeles för blött i marken. Kommer va helt slut i kroppen i morgon

Bara jord i våra vinterdagar ?fast nåt positivt var att alla tre" våra "hästar hade noll i träckprovet,, ja!! vi har beslutat att behålla Nadja så Leja blev glad ? ?

Av Marlene Hedberg - 22 maj 2015 21:43

Ja hon hade förhöjt värde och det var rejält högt så nu går hon på penicillin och smärtstillande men nåt positivt det är att febern har gått neråt ?

Av Marlene Hedberg - 20 maj 2015 23:05

Vi tar det piano och tränar mer bomarbete nu här hemma och det blir bättre å bättre ? ikväll blev det bara en asfalt promenad i 35 minuter

Min fina svarta springare ?

Av Marlene Hedberg - 20 maj 2015 23:01

Våran lilla tjej är inte frisk..vi började med att behandla hennen ögon för de var röda och svullna och det blev bättre men kom snabbt tillbaka efter några dagar..Hade hit vet igår för lite blodprov för att få nåt svar på vad det kan vara då hon hostat mycket och det rinner ur ögonen, har förhöjd puls på alla fyra plus smärtandades både igår och idag men ikväll då var det mindre så vi gick ut en sväng så hon fick se nåt annat?så otroligt trevlig ponny ? hon tyckte det var så kul!!

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards