BLOGGEN

Alla inlägg under februari 2018

Av Marlene Hedberg - 13 februari 2018 18:33

Imorgon kommer häst tandis till Åsele så då bär det iväg med Mirco i transporten,
Ace har kollat sina tänder redan när vi köpte honom i juni så han får hoppa över denna koll.
Jasper hade så fina tänder sist så han får kolla sina nästa år.
Idag så kör vi lite longering för lydnadens skull.

Av Marlene Hedberg - 10 februari 2018 21:05

Det var ett tag sen sist, hoppas ni saknar mitt skrivande :-)

Köpte halm för några veckor sedan och vi har spån i halva boxen och halm i halva för att de ska ha något att plocka med hela tiden och är även ett bra grovfoder tillskott och fin i håret en blir det om de får tugga mycket och bra för magen.

Fick mitt bett igår som Mirco ska få ha på sitt träns, var tvungen att testa det idag än fast jag inte är riktigt frisk och värst är denna värk i ryggen. Jag har varit sjuk jobbade två dagar å sjuk igen... Suck..
Hur som helst så tog han fint tag i bettet och blev alldeles skumma i munnen på 10min.

Ha en trevlig kväll önskar Tessan :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Skapa flashcards