BLOGGEN

Alla inlägg under maj 2017

Av Marlene Hedberg - 8 maj 2017 22:51

Tiden flyger iväg och snart har man semester :-)
Den här semestern så dela vi på sommaren med barnen så jag och Magnus får ingen som tillsammans men men nästa år får vi planerar mera.
Det är mycket på gården som ska fixas klart
*staketet till ridbanan och stolpar ska målas.
*förråden ska målas klart och huset ska målas, det vita på.
*stallet ska fixas
*vindskjulen i vinter hagen ska bli klart.
*gräsmattan ska bli klar fram vid altanen
* vårat utekök ska på plats, tänkte nog ge mig på att gjuta en egen skiva :-)
*Uteplatsen ska bli klar med plattan.
Sen är det massa annat småfix.
Sen ska jag och Kicki iväg på laxfestivalen i juli i år igen med våra respektive män :-)
Mycket skoj händer sen håller vi på leta häst till Leja så är det någon som vet om en bra ponny så hojta till :-)

Av Marlene Hedberg - 3 maj 2017 21:27

Ikväll när vi skulle ut och rida så ser jag att en av hästarna i hagen står och speja och frustar högt!! Hunden smög ut mot vägen... Sen såg jag där på andra sidan vägen en brun nalle!! Ridningen inställd direkt.. Vill inte vara ute och rida med björn runt knutarna

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards