BLOGGEN

Alla inlägg under augusti 2015

Av Marlene Hedberg - 31 augusti 2015 22:34

Det ska ju inte stå Emma!! utan emellan varje hinder omgång,, ska det stå sen inte massa frågetecken heller ??

Av Marlene Hedberg - 31 augusti 2015 22:30

Ikväll då hoppade vi lite lätt ett räcke på långsidan med galopp bom före och efter hindret för att hjälpa han rätt.. 5 gånger i vardera varvet körde vi med trav serie i Emma varje hinder bara för att få han och bjuda mer på hinder utan att rinna iväg.
Duktig kille även denna veckas hoppning.
I helgen kommer Maggan för att träna alla oss träningssugna ?
Tänkte kör as markarbete denna gång bara för att Mirco stressar upp sig så mycket och jag vill inte ha det som förra gången vi träna för tränare då kliver jag av...och då funderar jag om det är värt all stress och frustration för Mirco och han blir spänd helt i onödan..
Hoppas på ett bra träningshelg.
Snart är det även Ida träning den 15/9 och Kg träning den 18/9 späckat kul kul!!
Leja hon tränar på med sin ridning och gör sin plan för veckan.. Det är så kul!! Hon planerar vilodagar de dagar hon har läxa och då masserar hon tanten istället ??

Av Marlene Hedberg - 29 augusti 2015 23:48

Ridning idag och det gick bara bra, vi provade dressyr sadeln istället och den passade Leja bättre ?

Fabian red också ?

Av Marlene Hedberg - 27 augusti 2015 22:29

Det ska stå ytterbog inte ytterligare i förra inlägget... Djä........telefon!!! ??

Av Marlene Hedberg - 27 augusti 2015 22:27

Ikväll åkte vi in till klubben och red våra stjärnor jag och Kicki Båda skötte dig jättebra! ?
Mirco är helt rak i vänster varv nu och höger går han lite ut med ytterligare och då blir det även rumpan in fast väldigt lite.
Galoppen i vänster varv går jättebra men när jsg ska rida förvändgalopp in i höger varv så blir det lite jobbigt för honom så jag får hjälpa till med skänkel och ställa lite i vänster tygeln.

Suddig bild bjuder jag på ? Våra töser Leja å Nina var med in också ? så kul att Leja vill med och snart ska vi ta med Nadja också till ridhuset.

Av Marlene Hedberg - 26 augusti 2015 22:24

Tränar styrka på vovven också och matte ?sandvallar.. Höga sånna upp och ner

Trött killen

Av Marlene Hedberg - 26 augusti 2015 22:21

Idag blev det lite lättsammare pass på banan.. Känna igenom han så han böjer sig rätt och trampar rätt i olika skolor ?
Skötte sig jättebra! ?
Sen uppdatering på utebanan.. Det blev jättebra saltet på

Av Marlene Hedberg - 25 augusti 2015 22:21

Ikväll har jag saltat på min ridbana så får vi se om det funkar? Om dammet försvinner.. Fixat några säckar till klubben också ? för där är det riktigt illa...
Ikväll var vi ut på en galopp och klätterrunda i skogen.. Han blev så slut på Mirco.. Men det var ett tufft pass!
Imorgonbitti testar vi banan innan jag börjar jobbet 11.00

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Skapa flashcards