BLOGGEN

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Marlene Hedberg - 11 april 2011 21:32

Jag har beställt en hoppsadel flatback med "close contakt" och en brösta kan behövas när man hoppar högre hinder   för sikta högt ska man ju!!!   få se om den passar har tagit en med lite större tum så jag ska rymmas i den och sitta bra:-) hoppas den passar MIrco  också. En ergonomisk sadelgjord i läder har jag redan köpt och den trivs han med med resår i var sin ände...hästarn vidgar sin bröstkorg unjefär 15cm i tex.galopp där den får jobba lite mer så en sån gjord kan jag rekomendera. Ikväll fick jag besök av Agnes och Ida, det var kul och det är alltid skoj att snacka häst!!!   På söndag ska jag in på klubben hade jag tänkt och då skulle Agnes också vara där så vi kunde rida tillsammans, det ska bli spännande:-)tror jag ska ta mig nått skutt över nått hinder...? få se hur jag gör... Mirco han håller på få sina betar på nedre käken så han är lite besvärad där, inte så mycket när jag rider utan han visar sitt misstycke ibland i boxen:-) tur han har en bestämnd matte  

Nu är det lite Tv och sen i säng...natti natti

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards