BLOGGEN

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Marlene Hedberg - 12 april 2011 18:02

Idag så fick Mirco hoppa på lina, gick jätte bra!! vi har gjort det en hel del och han tycker det är kul:-) vi har inte fått sadeln än så det blir töm arbete och promenader tills jag får min sadeln få sen om jag kan prova på barbacka igen :-) sist gick ju inte så bra!! har förberett han bättre nu:- ) sadeln skulle komma inom en vecka .

Hur som helst så fick han mjuka upp med att gå på volt först sen blev det upphöjda cavaletti och det gick bra, inte ett " bom slag" sen då så fick han hoppa ett högre kryss som jag gjorde med hjälp av tunnorna så inte linan ska fastna i när han hoppar. Efter det så höjde jag till ett räcke på ca 70 cm och det var inga problem :-) han gjorde exakt som han skulle med samma avsprångspunkt  och kvadraten var inte stor!! det är jätte jätte!!! bra  Han var rätt geggig ...halva han typ:-) nu skulle man haft en spolspilta :-) men till sommaren blir det en :-) vi ska fixa en där en av boxarna är nu.

Av Marlene Hedberg - 12 april 2011 13:48

Idag så har mitt täcke kommit från " Filippa Ridsport" så jag måste ju upp på byn igen!!! Ett bucas "cooler täcke" bra att ha nu på sommaren om man vill lägg på han när han har blivit svettig:-) SKIT SNYGGT!!!

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards