BLOGGEN

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Marlene Hedberg - 5 april 2011 21:33

Ikväll så körde jag bara lite lastträning med Mirco och det gick faktist bra, han har börjat fatta det hela nu med pekpinne i sidan betyder framåt när matte säger det:-) kanonbra sätt att lasta. Jag har testat lite av varje för han har lite egen vilja och tappar focus på vad vi ska gör men ikväll så hade han focus på MIG!!

Sen efter det så bygde jag upp lite hoppövningar för imorgon :-) kul ...längtar redan till i morgon :-) jag är lite hoppgalen och jag hoppas han blir lika galen som jag   måste gå framåt med utbildningen för om man stannar på samma ställe och trampa så är det lätt att de blir less när de är unghästar och börjar med massa dumma olater för sig för att fördriva tiden med när de har tråkigt  .Tänkte visa vilken fin kissekatt jag har:-) han heter Brasse och är väldigt speciell!!! han är som en hund, han gillar hundarna också och är väldigt mycket med dem...

Campa och Roy  och vårat hemska hallgolv!!! undra när det ska bli bytt    

 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards