BLOGGEN

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Marlene Hedberg - 15 april 2011 21:38

Ja går dagen hände inte så mycket annan här på gården än RYKT!!! och lastträning :-)

Nu går det hyfsat bra,jag har fått han att lysna på att han ska gå bakåt sakta....jag backade själv med honom!! då gick han fint och sakta bakåt  Han känner sig nog trängd och lite hotat av att jag backar han ut ur transporten när jag står imot han..ska kolla av det imorgon igen.Idag så blev man glad i hågen !! jag fick min sadel!!!  men men det gick snabbt över lyckan när jag såg att den passade inte alls i huvudtaget!!! Det glepade en 10cm från sadeln och ryggen ....helt otroligt :-(det var som om det skulle var en smal bom!! och det ÄR Vid bom....så det är bara att skicka tillbaka...ÅHHHHH jag har ingen sadel!!! som passar honom och snart är det kurs och jag kan inte rida han:-((((fa..........ska kolla med kluben om de har nån gammsadel som passar tills jag hittar nån. Jessica hade en som hon hade på Zoogo men den var för liten tum på så jag passar inte med min rumpa iden  AHHHHH vad less jag blir...

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards