BLOGGEN

Alla inlägg under juli 2013

KG

Av Marlene Hedberg - 31 juli 2013 23:08

Ikväll åkte vi ut till Idas ridhus för träning för Katarina :-)
Det gick bra men...jag berättar i morgon

Av Marlene Hedberg - 30 juli 2013 21:45

Idag var jag och Maria in med Mirco och Zoogo:-) Zoogo gillade det verkligen pigg å glad:-)
Mirco gick bra idag:-) vi tränade galoppfattningar och lite galoppbommar, enkla byten körde vi också och han skötte sig bra sen la vi lite krut i att han skulle fram för skänkeln kvickt!!:-)men när jag skulle korta upp han igen så bytte han galopp;-) det var jobbigt för han men funka skitbra efter ett par ggr:-) sen hoppa vi på böjt spår och hoppade även snett på hindren och han tvekar inte utan bjuder på bra på hindren och svarar bra fram för sätesdrivning:-D
Imorgon är det Katarina träning hos Ida igen:-) så kul!!

Imorgonbitti kommer Marika och sko om killen så han är tipptopp till 20.00 imorgon(onsdag)

Av Marlene Hedberg - 24 juli 2013 21:46

När man närmar sig stan och Bergnäsbron.

Det är verkligen gött och bara vara ledig utan hästar och måsten;-)klart man saknar djuren men man måste ladda batterierna ibland:-)
Tänk om man kunde stänga telefonen?!!

Av Marlene Hedberg - 22 juli 2013 23:16

Ja i morgon så beger vi oss till Lule!!! Ska bli skönt att åka bort fråo alla måsten;-)
Sen när vi kommer hem så blir det krut på hoppträning, ni som vill vara med spana in listan på stallet:-)
Idag var vi och spana in "bananen":-)

Igår så hade vi kalas i stugan för Leja fyllde 9 År!! Helt otroligt vad tiden går;-)ja hon han blåsa ut innan bilden togs:-)

Av Marlene Hedberg - 19 juli 2013 08:51

Åh vad skönt att klia rumpan:-)

Av Marlene Hedberg - 18 juli 2013 19:01

Vi åkte som sagt in på klubben jag och Sofie idag och Mirco tyckte det var väldigt konstigt där?! Var kommer alla husvagnar ifrån? Han titta en hel del i början men sen så gjorde jag inte så stor grej av det hela så han slappna av fint :-)
Jag tycker att det gick bra idag han var ändå focuserad på vad jag ville så vi tränade lite mer galopp idag, och det kom 2st rejäla bakutsprång där när vi skulld fatta höger galopp!! Jag fick säga åt han med skänkeln då och nästa fattning tog han;-) kul!!

Av Marlene Hedberg - 18 juli 2013 11:35

Inatt fick hästarna sova inne i stallet:-)nu när marknaden närmar sig så får de gå in på natten för man vet aldrig ?
Idag vid 14 så åker jag och Sofie in med våra "fina" in på klubben för att träna ;-)

Av Marlene Hedberg - 16 juli 2013 23:36

Igår kom Twister och Mirco blev glad:-) en ny polare! Men han får gå i egen hage och det går nog bra:-)

Lilla Jasper han tänker bara på hö:-) Mat!!!

Mirco han är alltid så nyfiken i hagen:-) i kväll stod det longering på schemat.

Ikväll så har jag och Camilla fixat lite inför marknaden och kollat så allt är i ordning:-) men TVÄTTMASKINEN den försöker smita ut ur omklädningsrummet!:-D den hoppar fram när den centrifugera, dem måste vi sätta fast!:-P

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards