BLOGGEN

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Marlene Hedberg - 21 april 2011 21:50

Ja idag har man blivit en dag äldre   och en ny telefon fick jag  plus annat:-) och sen fick jag ju bjuda på fika, jag tycker det är så roligt att baka tårta. Jag gjorde bla en citron/mandel/maräng tårta med bär på .

 

Idag så har jag även ringt och beställt brochyrer på Norrstrailer i Robertfors så jag får lite prisuppgifter och så på transporterna:-) Det finns en hel del extra utrustning och beställa till dem. orginal så är det presening bak ovan baklämmen men man kan beställa till en lucka för ca.3000kr så det var inte så farligt tycker jag:-). sen finns det bakdörrar och frontutlast men då får man ingen sadelkammare men jag måste ju tänka vad som är bäst för Mirco:-) Han kastar sig ut och det går ju träna bort( kanske)...går man ut fram så går de sakta ut och ingen blir översprungen:-)Kan lika gärna vara för att han står trångt som han kastar sig ut ....eller...slår i huvudet när han kastar sig ut och vill inte stå där....vad tror ni?


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards