BLOGGEN

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Marlene Hedberg - 13 april 2011 10:24

Nu har jag fixat så jag kan gå in på TDB för eventuella anmälningar och licens införskaffning,, man måste ju ha ett eget konto nu:-) så var det inte på min tid när man skulle tävla, så man får ett bankgiro och ocr-nummer som man betalar in pengar på så de kan dra pengar från det vid tävling och licens. Men nu måste man ju regestrera sitt gröna kort in på TDB och då ber man distriktet eller ansvarig på din klubb men jag vände mig direkt till distriktet och där säger de att de inte hittar mitt gröna kort!!!!jag blir galen!! jag ringde till hon som har koll på allt :-) Carina Olofsson för hon var våran kursledare och Lisa Saxin från Dorotea var ansvarig för provavläggningen...så nu har jag fått både datum och år och kortnummer och provnummer :-) TACK Carina:-) så nu ska de hitta mitt kort och kunna regga in mig:-)

Jag har ju tänkt ut och tävla när vi är redo för det  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards