BLOGGEN

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Marlene Hedberg - 6 april 2011 21:38

Ja i dag har hästarna fått vila allihopen:-) matte trött och Mirco har inte haft vila på en vecka nu så det förtjänar han  han är bara ung än. Jag måste köpa en ny sadel nu för den jag har lånat ligger inte bra ...den trycker i bakvalvet ner på båda sidor bossorna så nu har jag sett en som jag tänker beställa, en ny men inte svindyr heller för jag lär säkert få köpa en ny igen när han växt klart  

Jag hoppas jag hinner få den innan första helgen i maj för då ska jag rida för Per-erik  E i från Ö-vik så det sak bli kul...:-)

Vi är ju inga stjärnor innom kategorin "hoppning" än men det kommer:-)!!hoppas jag:-)

Nu har ju klubben gått med i SVRF(svenska ridsport förbundet) så det ska bli kul för då kan man ju tävla för Åsele när man börjar med det för annars har man varit tvungen att gå med i nån annan klubb som är det för annars för man inte tävla. Sen erbjuds det utbildningar till klubben och man har helt andra förutsättningar att hänga med i ridsportsvängen:-) så det var bra att de gick med där  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards