BLOGGEN

Alla inlägg under december 2016

Av Marlene Hedberg - 28 december 2016 16:19

Idag så red vi ut jag och Kicki.. Så härligt att få komma ut så det inte bara blir ridbanan

Hästarna var väldigt nöjd med att få komma ut till skogen lite

Av Marlene Hedberg - 27 december 2016 17:15

Snart Nyår igen.. Fast detta år kan man säga att det hänt något speciellt med tanke på att jag har nytt jobb :-) väldigt inspirerande och jag går till jobbet med ett leende varje arbetsdag :-)
Idag så har det varit Anna-Lena träning på klubben så jag åkte dit och kika lite sen hade jag lite mockning till ridskolehästar också.
Ser fram imot träning den 2-3/1 för Lena, Mirco gick så himla fint och han blev så harmonisk och lyhörd när vi red sist för henne.. Man önska att man bodde närmare ibland så man kunde träna 1/vecka :-)
Hon är i Lycksele nu varje månad fram till maj två dagars träningar.. Man blir sugen å åka :-)
Idag så blev det lite jobb på lina.

Lite mer klippt nu för han var som en lurv :-)

Av Marlene Hedberg - 22 december 2016 21:25

Nu är det dan före dopparedan dagen.. Va tiden gått fort.
Ikväll har jag bytt flera lysrör i hela stallet och så himla ljust det blev, nu ser man igen :-)

Var tvungen att ta in en liten mini gran på bänken så mysigt med gran.
Snart är det träning igen för Lena och tvådagars.. Hoppas det blir av annars åker jag till Lycksele när hon ska vara där :-)

Av Marlene Hedberg - 11 december 2016 22:59

Kallt som rackarn ute i helgen så ingen ridning..
Vi har filat på julkänslan här hemma istället

Tomten på väg upp!

Lite bullar och pepparkakor har det blivit också sen har vi sett ut lite kakor vi ska baka också.

Här i huset väntar barnen på julen.. Önskelistan är lång - :)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards