BLOGGEN

Alla inlägg under oktober 2016

Av Marlene Hedberg - 30 oktober 2016 18:14

Hämtat och packat in, känns bra med både hö och lite halm också

Fast mitt långfinger mår inte bra.. Jag skulle inte anstränga min hand men men... Har nog dragit på mig en inflammation i senan tror jag, det blir å vila... Det blir mest synd om Mirco som måste vila om jag blir mer dålig i handen.

Av Marlene Hedberg - 29 oktober 2016 21:25

Drog igång i morse och gjorde chokladbollar till klubben för det var öppethus idag...lämnade dem på klubben sen drog vi vidare till Lycksele för vi var bjudna på kalas till lillebror Magnus för hans son fyller 1år idag.
Så lite ärenden på granngården och dollar blev det också givetvis.
Imorgon hämtar vi ett lass hö i Näsåker så då har man vinter hö, både rundbalar och småbalar:-)

Av Marlene Hedberg - 28 oktober 2016 23:25

Undra om man är trött så man inte kan skriva i nån ordning... Doggen ska det stå i tidigare inlägg

Av Marlene Hedberg - 28 oktober 2016 23:23

Ikväll var det bara vila för bäste killen ? och det är ju Mirco i djurvärlden.. Eller daggen är ju en annan mysig individ som är bäst på sitt vis :-)

Av Marlene Hedberg - 25 oktober 2016 22:51

Ikväll har Mirco vilodag och det innebär bara rykt och omvårdnad för honom och lille Jasper :-)
Tisdagkvällar har jag nämligen lektioner nere på klubben så då blir det sent innan man är hemma för jag passar på att göra lite klubbsysslor när jag ändå är där, kolla post foderstater mm
Så mina hästar går ute från tidig morgon (05.30)och som ikväll 20.45 innan jag var hemma...då vill de in å äta lite man.
Träningen här hemma har börjat för mig och Mirco och den 12/11 ska vi ta ett pass för Lena Unneby som passera Åsele på väg hem.. Ska bli kul:-)
God Natt kära läsare.

Hittade denna bild.. När vi körde över högkusten bron.. Så fint var det

Av Marlene Hedberg - 21 oktober 2016 17:37

Detta blir nog inköp för min del
Skor
Nya benskydd.. Veredus nya färger blå och rosa.

Ev väst också

Av Marlene Hedberg - 21 oktober 2016 17:28

Taco middag med barn å man.. Mumsigt! Imorgon kör ridning igång för min del.. Lite slappa när köttfärs håller på puttra

Av Marlene Hedberg - 19 oktober 2016 22:14

Ja den flyger iväg tiden.. Så är det när man har kul:-))) imorgon ska jag sätta igång Mirco i ridning igen efter bara longering och promenader som varit för honom i 10 dagar.. Ska bli kul att komma igång men jag börjar försiktigt med skritt och det är för min hand.. Den känns som konstig när jag är ute så blir pekfingret iskallt åå jag fryser

En av våra katter som har hittat att toan är så himla mysigt för golvvärmen är på så det är så varmt å skönt tycker Brasse

Våra ugglor som har koll på läget

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards