BLOGGEN

Alla inlägg under juni 2011

Av Marlene Hedberg - 6 juni 2011 17:03

När vi var ut i går kväll...sent blev det, tror kl var 21.30 innan vi kom hem

En liten bild till i kvälls solen.

Ikväll så ska jag klippa några fin till examen så det blir nog sent  i stalle ikväll.      

Av Marlene Hedberg - 5 juni 2011 11:58

Nu till morgon så har jag friserat till Zoogo lite så han blev sommar fin! 

, sen har det varit lite fix på gården med att stapla ved och fixa till växthuset för det blåste iväg lite skivor i går när det stormade på som värst.

   

Av Marlene Hedberg - 4 juni 2011 17:22

Det blåser uta rackarn ute!! få se om det lungnar ner sig till i kväll så man kan ta sig ut en sväng med Mirco.   Barna har varit ut och flygit drake å högt gick den!!  

Av Marlene Hedberg - 4 juni 2011 08:48

Ja nu är det frukost sen i väg till klubben för att dömma en tävling i MI  som börjar kl 11, Sofia ska vara min sekreterare 

   Ikväll ska hundarna få sig lite träning också, det är inte bara hästarna som ska tränas utan dogsen också    

Av Marlene Hedberg - 3 juni 2011 21:21

Ikväll for vi ut en sväng med grabbarna    Jessica och Zoogo:-)    Lite konstig vinkel på detta kort det kommer ett till                Här ser ni hästen med nästan ingen manke...

Av Marlene Hedberg - 2 juni 2011 21:56

Idag så har jag stått med huvudet i rabatter och buskar och rensat ogräs nu är det snart klart...jag undrar varför man sak ha så mycket blommor? men jag älskar att hålla på med plantor och perenner och buskar göra fint på gården.

Sen tog jag kärran och fyllde den med gammal hästskit och pyttsade på lite blommor och buskar:-) nu kommer de och bli fina  

Ikväll så var jag och Jessica ut på en lite längre tur med killarna, vi red en annan väg som går förbi ett skifferbrott så där är det massor med sten!! Mirco är lite rädd för dessa konstiga stenar som kaannn hoppa på han men det gick bra han gick lite och svängde hit och dit på vägen för det var ju stenar överallt!! men han skötte sig bra :-) Jag hittade lite fina bilder på Campa Hon är go denna tik:-) 

 



 

         Detta är hennes favorit ställe...i sandtagen och få klättra där med matte och Roy.  

Av Marlene Hedberg - 1 juni 2011 22:12

Det går bättre och bättre ...ikväll så gick han nästan in hela vägen själv in. Jag tänker träna han att gå in själv  det går bättre att göra så för då kan jag enklare stänga bakom han också och sen gå in och sätta fast han.

Imorgon ska vi träna igen:-)      Lite bilder när han fick gå in själv ikväll var mellan väggen i transporten och det gick bättre än väntat  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards