BLOGGEN

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Marlene Hedberg - 21 juni 2011 21:42

Nu börjar jobbet i morgon men jag kom på idag att jag går på semester nästa onsdag och börjar inte förrän 8 augusti!! jiha va skönt!!

Projektet här hemma blir riktigt fint ljust och vitt framför allt:-)  så jag ska nog måla lite mer här hemma, började i går och målatvätta trappen för den har jag nu börjat grundmåla vit, trappstegen ska betsas i nån träton har ej bestämnt kulör än:-)...

       

Hästarna var rejält blöta och ville in!! Mirco hade nått skit täcke på sig som han var blöt rätt igenom...bättre att de är utan täcke än ha ett kallt blött täcke på ryggen.

Hans täcke hade inte torkat för elementet hade inte gått igång i natt så de kunna torka:-((Jag måste beställa ett till täcke för det är bra att ha två. Mirco är lite längre i kroppen än vad Mizindra var så alla hennes täcken är för små. Jasper han har jag beställt ett nytt åt nu för Hööks har ju 50% på massor av saker! ett lila med stjärnor på  


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards