BLOGGEN

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Marlene Hedberg - 16 juni 2011 22:19

Jag tycket man hinner ingenting!! dygnet har för få timmar...helst nu när man håller på måla, gräsmattan ska klippas och det ska ridas:-) det är väl det enda roliga:-) visst det blir ljust och fint men men ...trött blir man..

Ja uteritt är väl det vi sysslar med jag och Mirco tills planen blir fixad. Vi får utforska fler vägar och fara på nån lååång tur nån dag här när man är ledig och snart har man ju semester 

Jag ringde och pratade med Marie S från Lycksele idag och det är bara att komma den 3/8 för att vara staketryttare:-) man betalar när man kommer dit och jag sa att vi är 4-5 stycken allafall från Åsele som kommer och vi var varmt välkomna:-)

Vi diskuterade runt Mirco och problemen runt lastningen och hon lät förvånad ett par gånger hur han gör när man ska lasta han, hon trodde också på frontutlast plus step up ramp..  så jag funderar på om jag ska ta hit henne för en dag å kanske få lite hjälp:-) men hon tyckte det lät bra med att fortsätta träna som jag gör med att skick in han i transporten så inte jag blockerar hans väg och att det blir en maktkamp!! Det går ju framåt men det som är problemet nu är att jag har ingen transport att lastträna med för rampen är inte bra och jag vill inte att han ska kliva upp och ner och fram och tillbaka på den för mycket för då kanske han brakar igenom...Undra när jag ska få en ny   

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards