BLOGGEN

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Marlene Hedberg - 20 juni 2011 20:39

Jag skulle ut och rida i kväll men när jag tog av honom täcket så upptäckte jag att han var jättesur när jag drog av han täcket från manken och bakåt...hm tänkte jag då?? nått är fel:-(  Jag ställde han i gången och kollade igenom honom och han var JÄTTE VARM!!  på bogarna mest på höger sida?? då undrar man, jag red han i förrgår och i går så var vi bara ut på gräsjakt på gården så då red jag inte men han kan ha halkat och sträckt sig när de springer som dårar i bland det är en nackdel att ha stor hage och de fick nå tok för sig i förrgår så man vet ju aldrig och då var han lite körvig att hoppa upp på men då var han inte varm och svullen???..Ja han får vila några dagar så får vi se. Kylde ner det så får vi se vad som händer..annars så får jag kolla upp det med vet.      När man är som mest ridsugen så FÅR man inte rida man skulle ha haft 2 st hästar ändå   

Av Marlene Hedberg - 20 juni 2011 12:19

Det var en hel vecka med fotboll för Leja och hon tyckte det var skitkul!! men jobbigt, ont i benen varje morgon tror jag..men fredagen var extra kul för då kom brandkåren och de spruta vatten och det var vattenkrig!!! alla spelarna hade vattensprutor och pistoler:-)

             

Av Marlene Hedberg - 20 juni 2011 12:07

Idag så målas andra varvet i vardagsrummet och fönsterna är målartvättade och grundade invändigt plus listerna runt fönstren  själva fönsterkarmen får jag ta när det är bättre väder ute. Blombrädorna ska också målas. Fick mail om att mina nya gardiner är på väg också så det blir kanon!! .

Hade tänkt betsa och olja golvet klart ute idag men det får jag ta en annan dag..hade tänkt soldäcket skulle vara klart till midsommar      Brasse ute på strövar stråt:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards