BLOGGEN

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Marlene Hedberg - 19 juni 2011 21:42

Idag så har jag nästan mockat ur sommarhagen klart!! för nu är det så pass torrt så det går att gå där:-) Jag försöker hålla vinterhage och sommarhagar men i vintras sprack ju den planen när det kom 2 st ston hit och Mirco han blev ju hingst han ...trodde han allafall så vi var tvungen att använda ena sommarhagen. Jag är rätt less på denna sur backe!!! Ridspåret har torkat så där, Magnus sladdade det i dag men efter några varv så börja marken att gunga!! helt otroligt...

Mer sand på så blir det nog bra eller bättre:-)

   Min otroligt härliga häst  man blir aldrig less på hästar!! Visst håller ni med mig att hästar är underbara?  

Av Marlene Hedberg - 19 juni 2011 09:36

Zoogo han stod för skutten i hagen i dag jag släppte dem  i spåret så de fick agera lite gräsklippare och de sprang in och ut ur hagen och in i spåret och längst bort i hagen och tillbaka som om de var tokig          Hej och hå var det går!!!

   Sen Mirco med lite skutt också man hinner inte med och ta kort på flera hästar samtidigt:-)

              Hans nya grimma från Hööks  Jasper han åt mest!! gott med gräs..    

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards