BLOGGEN

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Marlene Hedberg - 14 mars 2011 21:10

Idag fick hästarna och matte ta en vilodag från ridandet:-) Mirco har haft två hårda dagar nu och sadeln passar inte så bra på han så han spänner sig i ryggen och där har vi nog den största anledningen att han inte vill stå still när jag hoppar ut på han.

Jag var in till klubben i kväll och lämna en av mina sadlar till Jessica för hon skulle prova på sin häst och den passade rätt bra på honom så hon skulle låna den och rida i den några gånger och känna efter:-) .. då låna jag hem hennes sadel och den passar bra på Mirco så jag ska rida i den i morgon tänkte jag för att känna hur han känns med den på:-)

   Hittade en minnes bild på killarna som bodde stallet förrut:-) Frans och Emil   vad mycke kul vi hade Emilia och jag med dessa hästar  Vi var på väg in till ridklubben och skulle rida med Agnes, hon skulle rida Whisky.

Emilia i galopp på Frans!! hej va det går:-)  

   

Jag och Emil innan ridpasset:-) vilken cool häst det här var...saknar verkligen han   "min Emil"

Ja bra "rid"varmblod växer inte på träd:-) men denna kille han var riktigt fin:-)    

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards