BLOGGEN

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Marlene Hedberg - 3 mars 2011 18:15

Idag så är man hemma sjuk och jag är så mat i kroppen ont i halsen...stackars jag.-)...nä det är så å vara sjuk:-) Jag hade tänkt vara frisk till helgen för då ska vi in och ridhusträna Mirco:-)vet inte vad jag ska göra men bara vara i ridhuset är nog nyttigt :-), vi ligger efter i träningen just för han stått så länge.....ja hur som helst så blir det inte så mycket häst idag annat än mocka och göra lite vår ljust i stallet.

 Jag bruka sätta in en frigolitskiva i ett fönster som bara är ett glas i just för att det inte ska bli så kallt i stallet...nu har jag tagit bort den och det blev så ljust och fint PLUS!! att solen tittar in, hästarna mår bra av att få ljust i stallet, nu har jag rätt mycket lysrör så det är inte direkt mörkt heller:-)men man får vårkänslor!!!  Min fina kille        Lite bilder på Mirco sen förra våren när han står å gassar i solen     Lite halvkula dessa bilder...undra vem som var fotograf?...  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards