BLOGGEN

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Marlene Hedberg - 31 oktober 2011 21:48

Hittade ett fint stalltäcke  fast igentligen behöver jag inget för jag har ett bucas stalltäcke och ett shires stalltäcke och han kan ju bara ha ett i taget...fast å andra sidan är det ju snyggt!!


        

Ja givetvis ett Whitakerstalltäcke     


Sen en Whitaker hoppgjord också ...mycket man vill ha ...    

 


Stigbygel från John Whitaker, tillverkad för bästa komfort och säkerhet.

-Inbyggd luftkudde för stötdämpning som skonar både ryttarens leder och hästens rygg.
-Flexibla armar
-Rostfritt stål
-Anti-glid platta för bästa grepp

Dessa ska jag nog unna mig själv till julklapp för jag får så ont i min fot när jag rider ...visst får man köpa till sig själv??  

Av Marlene Hedberg - 31 oktober 2011 15:17

Vakna i morse med dunder huvudvärk och alldeles svettig...sjuk  inte kul...denna förskylning ger sig aldrig..

Mirco har sin vilodag i dag så han blir ju inte drabbad att matte är sjuk, därimot skulle jag ha lektioner på klubben i kväll så det fick jag avboka.

Jag tänkte vara hemma imorgon också så får vi se sen:-)

      

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards