BLOGGEN

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Marlene Hedberg - 13 oktober 2011 21:09

Ikväll så fortsatte vi med tömkörningen som vi börja med för några dagar sen:-) jag tänkte att han skulle få gå in mellan två bommar och göra halt! men det ville han inte han kasta sig bakåt så fort han gjorde halt mellan bommarna och förmodligen kommer han att göra likadant i transporten när jag tömkör han in i den....hmmm... så vi går igenom dem igen och jag går fram och håller han i halten och ger han beröm och släpper han ber han gå framåt och det gick så där:-)) han börja innan jag bad han skritta. vi gjorde så en gång till och det gick bättre. Sen bad jag han göra halt på rakt spår när jag stod bakom men det ville han inte riktigt så han är nog lite bakskygg? inte varit det förut men men ...vi får testa vidare nån annan dag men det går ju framåt...han går riktigt fint i traven skulle nog gå att pressa han till samlad trav men det tar vi när han riktigt är igång. KUL är det att tömköra allafall, lite annan än longering 

   Hittade en bild till på Frans     En trött matte och en mattesjuk Roy   

Av Marlene Hedberg - 13 oktober 2011 09:41

Veredus Guarnieri Riding StrumporLite nyheter från chevalridsport.se


Veredus Guarnieri Riding Strumpor

Guarnieri Riding Strumpor är en professionell strumpa
konstruerade med den allra senaste tekniken och tillverkad av garn som har unika
egenskaper. Designad av Veredus, skaparna av den numera legendariska Guarnieri
ridstövlar.

Tillverkad av hög prestanda och super mjuk mikrofiber, vilket
garanterar hög komfort och hög slitstyrka. Släpper ut dålig lukt, samtidigt som
den förhindrar irritation och rodnader, minskad trötthet och hjälper till att
förbättra prestandan.

Vattenavvisande och thermoregulating tack vare
mikrofibernas förmåga att utvisa fukt och svett. Ventilerande och bakteridödande
(en fiber som upprätthåller den naturliga balansen i huden, oavsett
aktivitetsnivå). 219 kr
Mika läcker tröja från Gersemi

Mika läcker tröja från Gersemi

Figurnära tröja i 100% bomull med en kontrast snöflinga och
jacquard mönster på baksidan och på armarna.
Mika har en ovanlig V-hals med
3 knappar som följer halsen i en snygg skärning.
Ink, marinblå.975kr...lite dyr tycker jag men den är säkert ur skön!!
 
 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards