BLOGGEN

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Marlene Hedberg - 16 oktober 2011 19:06

Ja nu har jag skottat å krattat lite varje dag ur hagar och i ridspåret, Magnus han har sladdat spåret och fixat med sand...så lite bättre är det:-)

Hur som helst så var jag och syster yster ut på en sväng med Zoogo och Mirco, först red vi lite dressyr sen blev vi less på det och for ut i stället så hästarna öka på tempot lite i skritten...Zoogo gjorde 2 härliga bocksprång uppför en backe som vi for uppför och Mirco han bara trava upp före så han märkte aldrig att Zoogo skutta på lite men Maria fixa det galant sen skötte båda hästarna sig jättebra!!

En kul ritt och hoppas Maria följer med fler gånger     

Av Marlene Hedberg - 16 oktober 2011 09:02

Idag var det orange ton i lufen:-) jättefint! När jag kom in i stallet vid 7 så var det lugnt och fridfullt, det har varit lite oroligt på mornarna nu några dagar för Mirco har skrapat i golvet av smärta från tänderna men tänderna  har som spruckit ut i munnen på han nu så då verkar det ha gått över. Han har gjort så varenda gång när han bytt tänder.

  Idag så blir det en uteritt och jag känner att jag fixar det...jag har varit riktigt förskyld och ont i kroppen i 3 dagar nu så Mirco har fått stå i 2 dagar nu...måste nog röra på han idag:-)

   

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards