BLOGGEN

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Marlene Hedberg - 10 oktober 2011 20:44

Rackarns katt!! hon är som med lite här och var när jag rider ute på plan och i bland hinner inte Mirco se henne när hon kommer i full speed över ridplan:-)) så ikväll hoppa han till men tur jag var beredd så jag "höll" bara på drösa i backen.

Kvällens pass pågick i 45 min och den bestod av skritt förs ett tag och sen körde vi lite bakdelsvändningar bara så han gjorde en rätt en gång sen gjorde vi inte mer..jag bruka lägga ut bommar som ett L för att få lite hjälp själv och Mirco blir mer uppmärksam på mina hjälper när han inte kan gå hur som helst...och då blir det 180graders vändningar inte 360g..bra att börja så:-))

Jessica red Fame samtidigt med mig och det är mycket roligare med sällskap...sen red vi lite efter vägen också men vi höll inte på att komma ut på vägen, vi skulle passa på när det inte var nån bil som kom för vi hade inga reflex på oss för tanken var att vi skulle inte rida ut men en liten liten sväng blev det och ingen bil kom:-))

 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards