BLOGGEN

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Marlene Hedberg - 12 oktober 2011 21:35

Ikväll så var det min tur att agera hovslagare:-) det var Jaspers tur att bli verkad och det är kul att hålla på med lite hovvård :-)) han är så enkel att hålla på med så det är kul att verka han. Blir det skor då tror jag Marica får göra det för det är ingen rolig arbetsställning att verka och sko små shettisar. Jag bruka verka han var 7e vecka så då hinner de inte skena iväg och växa nå fel.  Mirco han håller på att få upp betarna och han har ont!! och han hr även tappat en över hörntand !! och jag trodde att han hade tappat dem men ack då!! snopet och det sa vet också att han hade gjort....ja det är inte lätt att vara vet alla gånger eller???

Vi gjorde lite ledövningar och tryckträna lite...jag har även börjat lära Mirco att buga och han tycker det är jätte kul att få godis!! 

     Här är en bild när Frans fanns med i hagarna  

-5

Av Marlene Hedberg - 12 oktober 2011 09:00

Idag var det lite kallare ute...-5 på tempen idag...snart vinter.

Jag undra vars den fina hösten tog vägen ? det har ju regna hur mycket som  helst, vi har aldrig haft så blött på gården nån höst.

   Ett par år sedan då vi var och utforska lite myrmarker:-)

    Frost i gräset och dimma på tjärna:-) rätt fint ändå.

         

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards