BLOGGEN

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Marlene Hedberg - 9 oktober 2011 19:28


Har tittat på olika modeller och jag lutar åt denna sko, jag har vinterridstöveln i sammamodell och de är jag väldigt nöjd med.


Paddock Ridsko Mountain Horse 799:-)


Eller så dessa som är lite billigare:-)Stable Stallkänga Steeds 399:-)


Av Marlene Hedberg - 9 oktober 2011 19:15

Man blir sugen på att köpa det här reflextäcket?:-)) men jag köpte ett på Horze i vårvinter så igentligen så känns det onödigt men det är ju orange färg på och jag vill ha det här rosa...jag har ju benskydd och boots i rosa:-))


Av Marlene Hedberg - 9 oktober 2011 18:55

Ja varför blir man ej förvånad?:-) man planerar och planerar men det blir aldrig så ...idag så har vi jobbat på för att få färdigt på gården. En lyktstolpe har kommit upp och jag har gjort en vinterhage klar och den andra är snart klar, det ska bara till en grind till den hagen så är den klar.

Hur som helst så fick Mirco sig en vilodag idag, det har blivit varannan dag med arbete nu och jag tror det är rätt lagomt när har har stått så länge ändå. Vi tar det lungt så han inte jobbas för mycket snart så ska vi ta lite galopp i ridningen också...vi har hållit på i 4 veckor nu med att sätta igång så det är dax för galoppen att träda fram..jag testade för ett par dagar sen i linan med galoppbommar och det taggade han till på men jag vill inte jobba han så mycket på volt när han håller på att sättas igång, lätt att de sträcker sig i onödan.

    

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards