BLOGGEN

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Marlene Hedberg - 5 mars 2012 19:50

Ikväll så blev det lastträning och det går framåt nu så utmanar vi han lite mer med att Magnus ställer sig på rampen med honom och då har det inte gått att han ska gå in men det gjorde han i kväll och han kunde ha handen på han hela tiden:-)) det har inte gått tidigare, då har han bara kastat sig därifrån...nu får jag sätta upp pisken lite gran så han ska lära sig att stanna i transporten och det gick bra så när jag hade backat ut han ur transporten några gånger på mitt initsiativ så slutade vi för kvällen och avslutade med lite markövningar han har svårare att flytta undan till höger och det är nog så att man gör för mycket från bara vänster sida:-) vi tränade höger sidan ikväll med att han fick böja halsen åt vänster och vända runt till mig och första gången så ville han svänga på en gång när jag böjde halsen på han men jag står som på hans högra sida så han kan  inte gå över mig  utan han ska vända i väg ifrån mig så andra gången så gick det kanon...han stod och vänta tills jag böjt halsen och sen att jag begärde att han skulle vända runt och komma till mig men en bit i från fick han stanna och jag gick sista biten:-)) det börjar bli en duktig kille nu:-) lastningen börjar ta sig och han har börjat fatta vars jag är ....       

Av Marlene Hedberg - 5 mars 2012 08:16

Känner mig helt slut på efter jag bockat 2st boxar ...förskylningen har drabbat min kropp!!:-((( jag tror att nästan alla har varit sjuk runt mig och jag har klarart mig tills nu...helt slut i i axlar och skuldror:-) jag får sån värk där så fort jag blir sjuk har jag märkt, tror att det är det är just där man blir sliten mest när man har mockat säkert ett ton skit i sina dar:-)så det har satt sina spår.

Hemma från jobbet är jag också och tar det lugnt men jag tror att det får bli en longering i repgrimma idag för killen, så får han vila från bettet + lastträningen så klart:-) jag får dö sen.....:-)  


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards