BLOGGEN

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Marlene Hedberg - 21 mars 2012 22:21

Ikväll så valde jag att rykta hästarna ordentligt för det rasar hår av Mirco det tar inte slut och det har tagit fart sen jag började ge han B-vitaminet för en vecka sen och Jasper tappar på de ställen han har hår... huvud och ben:-) resten är som klippt och fint.

Tog en vända i hagen med dyngkärran några vändor och krattat ihop högar med skit som jag ska fortsätta ta i morgon för nu tinar skiten fram!! fy vad det kommer fram mycket...hur mycket skiter de på en vinter igentligen??!!:-))

 Jag har sett ett par ridbyxor som jag tänker beställa som är bruna och med mudd längst ner...har hört så mycket bra om dem så tänkte testa ett par..


 


Vilken färg ska man ta ? har beslutsångest:-))jag gillar som marinblått...?

Skulle även vilja köpa en ny ridhjälm för den jag har den har jag tappat i golvet ett antal gånger nu och kan inte garantera att den är säker...så en sån här skulle jag nog vilja ha ..


Mountain Horse AERO PRO 1999:-

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards