BLOGGEN

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Marlene Hedberg - 6 mars 2012 21:42

Jag måste ringa Sara Ellevik i Bygdeå och höra om hon kan komma och kolla Mircos tänder för han har lämnat maten lite nu och då men nu har jag fått kasta maten 4 mornar:-(( så han har nått bekymmer och han håller på när man rider också och slår med läpparna och sticker ut tungan i bland och det är ju tecken på smärta....sen ....ikväll när jag tog in dem så var hans näsrygg uppsvullen stor som en hand!! nått är det och jag har haft det på känn för han har hållit på och doppat hela huvudet i vattenhinken 1 vecka nått och det bruka han inte göra sen har han varit skvätten av sig...så nått är det nu när man fått kvitto på det med att han är svullen och verkar tycka det är skönt när jag masserar där:-)


 Nån som känner igen symtomerna??? vad kan det vara??


Får ringa i morgon och kolla med vet..Jag pratade med henne innan Jul för att höra om hon åker ut nu också och gör hembesök och det gör hon...så är det nån som är intresserad av att ha en koll på sin häst så hör av er för hon kommer att komma till mig (förhoppningsvis) annars får jag åka till henne men jag vet ju inte om det går att åka med Mirco än??

Av Marlene Hedberg - 6 mars 2012 20:00

Idag så har jag inte gjort ett skit hemma förrutom de dagliga göramålen...det har varit en fin dag så lite fina bilder blev det idag..    

De här blev ju suddiga:-(( Sen hade vi Zoogo i solen...........:-)        

Min ridplan är verkligen som en skridskobana nu..så det är skritt som gäller och kanske lite trav runt kanterna:-)

     

Sen var de mina vita djur som gör sig bra i solen 

             

Nya stallkedjor i plast har kommit på plats också med panikhakar:-)) blå och gul:-))


Av Marlene Hedberg - 6 mars 2012 10:29

Ja jag hade tänkt göra så mycket i veckan men men....nu får man kurera sig bara :-) det blir nog en skritttur på Mirco idag när Magnus kommer hem i eftermiddag, då han man väl blivit lite piggare...djävla förskylning !! har inte lust att vara sjuk:-(

Längtar tills sommaren när det är soligt och varmnt så man får ligga i solen och gassa!      

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards