BLOGGEN

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Marlene Hedberg - 18 mars 2012 22:21

Mirco och jag:-)))) man ska skämmas så det ser ut...


   
  
 



  Så kan det se på våra dåliga dagar....när det  inte fungerar:-))
   
  

Av Marlene Hedberg - 18 mars 2012 22:02

Idag så red jag dressyr på isplanen...jag testade och red utan nosgrimma för veterinären tyckte jag kunde testa och se hur det fungera ?så jag tog ett av tränsen som är ett tredelat bett på men det gillade han inte! det blev för skarpt för han :-( men med ett rakt bett kanske det skulle fungera....så då bojkottar vi det sen så sitter man som en kratta i sadeln! Magnus filmade och det var ingen höjdare att se ...Hur fan sitter jag i sadeln "unghästridning "på högsta nivå :-) nä nu måste det bli skärpning!!! räta på sig och inte rida så snabbt för han behöver ju inte gå så fort i tempot som han gjorde idag alla fall. man märker inte det när man rider själv så min dommare är kameran och mig själv som dömmer och jag får inte höga poäng idag:-))) Han protesterar en hel del med att gapa lite och slänga med huvudet och då trycker jag till han med skänkeln och då vispar han på med svansen...sen sitter jag med för korta läder också!!!ursch!!ursch!! jag red ut igår och tränade lite lätt sitts så då satt längden kvar i lädren och jag ändrade inte dem....???

 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards