BLOGGEN

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Marlene Hedberg - 25 januari 2012 21:41

Ikväll så körde vi på med lite tempo växlingar inom gångarten:-) först skritt och sen trav och sist då galopp och han var väldigt på i galoppen ikväll så det var kul:-) vi tog och hoppade lite bommar jag lagt upp mot staketet och det gick bra...känns som att han växer i hoppningen för varje gång vi gör det och vi har ju inte hoppat uppsuttet så mycket men han är väldigt bomvan för det har han fått traska över sen han var 1 år:-) sa han fick jobba i galopp en del,  så vi höll oss i värme för det var ändå -15 ikväll men jag var alldeles svettig för jag hade på mig ridoverallen och det blev för varmnt:-)) men mer bränner man bort!! :-)) fortsätter man så här och rider kommer nog några kilon att åka bort innan sommaren..skulle vilja va lite lättare och smidigare just för ridningensskull:-)

Jag fick höra att kvarka härjar på i Umeå så man får väl vara isitt stall ett tag till och hovis ska ju inte hit på ett tag så det kommer inte nån smitta hit hoppas jag:-)  

Av Marlene Hedberg - 25 januari 2012 11:16

Nu har spånet kommit!! nu klarar man sig ett tag igen ...skönt:-) vi tog från Villis denna gång, ser riktigt fint ut:-)  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards