BLOGGEN

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Marlene Hedberg - 5 januari 2012 21:51

Jag vet ju att det finns de som gillar rött i mitt stall:-))

TEKNA DRESSYR 6.100kr, kan värmas om till önskad vid..denna passar visst hästar med lite

sväng/överbyggda hästar.
[

 

Sen har jag sett en sadel som jag tror skulle passa Mirco ypperligt en Prestige Roma "Nyhet" 14.900:-, kostar ju lite mer då:-)


Av Marlene Hedberg - 5 januari 2012 21:45

THERMOTIC® Warm and rain Legs

THERMOTIC® Warm and rain Legs

Warm and rain Legs är en nyutvecklad produkt från Thermotic®  Mycket varmt, lätt och smidigt i neoprenmaterial för många olika fritids - och yrkesverksamheter/aktiviteter med full rörelsefrihet oavsett aktivitet. Värmer mage, lårens framsida och knän. Varmt i både vått och torrt

Används utanpå eller innanför alla typer av ytterkläder

  • Mycket varm och smidig
  • Värmer mage, lårens framsida och knän
  • Absolut vatten och vindtät
  • Superlätt, mjukt och smidigt, väger endast 150 gram (storlek M/L)
  • Full rörelsefrihet - stretchade band
  • Lätt och snabbt att ta av och på
  • Justerbart
  • Smuts och oljeavvisande
  • Torkar snabbt
  • Finns i färgen svart
  • Svensk design och tillverkning

Utmärkt vid t.ex Ridning, trav, kanot, rodd, slalom, löpning, promenader, cykelturer, MC-, ATV-, EU-, mopedåkning och andra utomhusaktiviteter

Läs mer om materialkoncept samt skötsel- & tvättråd.

Finns i färgen svart

Storlekar:

XXXS/XXS (under 155cm)
XS/S (ca 155-170cm)
M/L (ca 170-185cm)
XL/XXL (över 185cm)


Pris: 590 SEK

Det är ju oftast låren man fryser och om rumpan och på vintern rider jag med fårullspadd på sadeln och det är varmt http://www.thermotic.se/och gossigt så jag skulle vilja ha nått på låren också:-) så det här är ju ett bra alternativ.

Av Marlene Hedberg - 5 januari 2012 14:12

Jag och Nadja var ut med Zoogo och Mirco efter en väg i skogen och det var ju inte plogat så det var lite jobbigt för dem...men de var inte jätteljupt för i normala fall så bruka det vara uppplogat :-) men de fick jogga på i trav och galoppsträckor också så Mirco kom med sitt första bakutsprång och nu i eftehand när jag tänker så var det nog för att  han   tyckte det var så kul!!!att få galoppa:-))

Zoogo galopperade nog för första gången ute med Nadja idag och det var skoj tyckte han även Nadja tror jag:-))  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards