BLOGGEN

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Marlene Hedberg - 11 januari 2012 22:45

Ikväll så fick Mirco ledigt från ridning eftersom jag jobbade till 21.30...men Magnus fick ju då ta in dem och hästarna hade gått lika bra med han in och lugn och fint igenom transporten med Mirco som om han inte gjort annat:-)) så djävla bra!!den transporten ska få stå där tills den hör till inredningen i stallet:-)))) han har ju inte nå" stressnerver" Mirco som jag har haft med mig när man har haft fullblod de har ju lättare för nerverna på utsidan men det har jag som vant mig vid när man har haft en häst i 18 år som var så och det är så skönt nu att man inte har det nu...skulle nog inte orka med det....      

Här hängde halsremmen på fortfarande:-) men nu är den borttagen för det har som aldrig kommit nå språng:-) 

    

Av Marlene Hedberg - 11 januari 2012 09:59

Ja i morse så fick han gå ut som sista häst ur stallet och han tveka inte en gång   när han skulle ut genom transporten och till hagen...helt otroligt vad bra det går så snart så åker mellan väggen in igen och så ska han få gå igenom med den i. Ja snart kanske man kan in på klubben och träna...va kul!!!tänk att flockinstingten är så stark:-)

Så här såg det ut i somras när han skulle gå in själv och äta ur den gamla transporten:-)

         

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards