BLOGGEN

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Marlene Hedberg - 1 januari 2012 17:44

Jag har ju som bytt till mig en ny hårfärg!! så jag har en rödaktig ton nu:-)tycker själv att det är en riktig snygg färg!!

 

Av Marlene Hedberg - 1 januari 2012 17:17

     

  Jag och Nadja var ut med Zoogo och Mirco bort efter Borgenvägen och det var så himla kul!! hästarna var taggade...helst Zoogo:-) idag så fick de galoppera en hel del i omgångar varvat med skritt, trav och galopp i omgångar eller Zooga han travade snabbt i stället när det var galopp! och det gick undan kan jag säga !! hej och å hå var det gick :-))) Mirco han gick bakom i fin galopp och ville inte riktigt dra i väg alls ...han har inte fattat att man kan springa fort!! men på hemvägen så höll jag medvetet tillbaka han så Zooga var en bra bit framför och då smackade jag på han och då sprang han så benen han inte med riktigt och öronen spetsade hela tiden..jag har inte ridit så fort på killen förrän idag:-)) så himla kul!! och det tyckte han också         

Det blev lite mörka bilder än fast det var mitt i dagen när vi red..hade lite fel kamera med mig ...lilla olympus:-))

Nästa gång ska jag filma när Zoogo sticker i väg i trav så ska ni få så hur fort det går!!


Av Marlene Hedberg - 1 januari 2012 10:55

Ett nytt ridår!! härligt:-) Snart är Nadja här och då ska vi ut på en lite längre ritt mot Borgen, ska bli kul!  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards