BLOGGEN

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Marlene Hedberg - 16 september 2011 21:59

Idag åker vi till Sundsvall på en weekend med barnen med Drakborgen och ikea, hööks blir det säkert men det är inget direkt jag behöver känner jag...det enda jag tänker handla med säkerhet är en BIL !! en Volvo XC 70 det ska bli skönt att köra en nyare bil när man köper en ny transport så man har nått bra att dra med:-)))Sen får jag se om jag lyckas övertala Magnus att åka och titta på kvalitetstävlan en kort stund eller bara morssa på Agnes för hon är där med Malte och ska visa han:-)))LYCKA TILL!!!    sen det här med en nyare och säkare bil just för att man kör och barnen åker så det känns säkrare för mina barn också...man blir nojig när man skaffar barn just det där att ligga på vägarna och köra så inbillar man sig saker hela tiden, man får en anna syn på livet efter man fått barn.-))

Nu till morgon så har jag fixat det lilla sista med hagarna för på söndag morgon kommer Jessicas nya tjej till stallet"Fame" som hon heter och då är jag inte hemma så det måste vara tipptopp med hagarna:-)) så inte min kille får för sig att hälsa på henne:-))      

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards