BLOGGEN

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Marlene Hedberg - 4 september 2011 21:52

Nu har man äntligen gjort helg:-) så var man ledig i 2 dagar så det känns riktigt bra för det är lite och fixa här hemma. Imorgon så blir det en sväng till Lycksele, vi åker dit när Leja slutat skolan...lite saker som fattas till Fabians födelsedag som är på tisdag!! 5 år blir killen då :-) ska bli kul att se hans reaktion på hans ena födelsedags present  han kommer bli så glad.

Ikväll så tog Jessica in hästarna och natta dem för jag jobba till 21.30

  Det är guld att ha en som Jessica i stallet..kram   Jasper med lite stort täcke:-)..st 95 jag tänkte att jag tar en storlek större...han har 85 i normala fall men då har en del täcken var snäva fram över bringan...ack så man bedrog sig , detta täcke skulle jag ha tagit 85:-)

Av Marlene Hedberg - 4 september 2011 09:49

Ja nu är det synd om Roy ...han har ej tjeja hemma som är i höglöpen!!Så då är det till att ha koll på dem för det går på ett ögonblick!! så sitter de i hop men vi har ju varit med på ett antal löp nu så vi börjar på att ha riktigt bra koll på dom. Roy han är en bra han hund han gnäller inte när tikar löper bara utan det är när de börjar på bli mot 12-13e dagen som det kan bli "lite" besvärligt...det är flera som har blivit chockad när jag sagt att hon löper och han inte bryr sig. Han har lärt sig att tikarna är inte intresserad att han i förstadiet att löptiden så varför bry sig om dem då 

Det är en sak till man får ha koll på också är att det kommer hundar utifrån nu på hösten som vill hälsa på våran tjej..äljjakt!! en klassisk kommentar är " jag kan inte förstå varför han springer hit ?? ingen älg jagar han heller? konstigt när det finns en goluktande tik att hälsa på:-)Å en SNYGG!! en dessutom  

       

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards