BLOGGEN

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Marlene Hedberg - 1 september 2011 19:09

Jag har skurat boxen i dag så nu är den riktigt ren och fin   målat på lite i stallet har jag också  gjort..skruvat upp krokar för hösäckarna bredvid foderrummet, så nu har allt sin plats:-)

Idag så fick jag tag på vet så nu har han fått Hippotrim och finadyn utskrivet så får vi se vad som händer:-)

ÄNTLIGEN SÅ HAR JAG BESTÄMT MIG!! en sån här ska jag beställa imorgon;-)



En antraciet svart/grå, den kostar 65,900:- med innerdörrar och frontutlast, sen tror jag att jag ska prova med gardin bak för jag har bara hört possitivt om dem, sen kan de ju spricka vid kyla efter 3-4 år först när de har blivit använda mycket. en fördel med den är att man kan ha öppet ca 10 cm när man ska åka kortsvängar:-)det går ju inte med en lucka eftersom den sätts fast i rampen, sen när den går sönder så kan man byta till lucka om man vill det då:-) sen är det step up och step out på den också:-)Jag har vela med färg hit och dit det finns silver, blå och antraciet att välja på, Vad tycker ni om för färg?


Teknisk  data för Gold ClassicStandardutrustningExtrautrustning

Total längd 4,47 meter

Total bredd 2,14 meter

Total höjd 2,72 meter

Invändig längd 3,15 meter

Invändig bredd 1,67 meter

Invändig höjd 2,30 meter

Totalvikt 1100-2000 kg

Vikt 775 kg


Pullman komfortfjädring

2-vägsramp

Aluminiumgolv

Inställbara bommar

Säkerhetsbommar som kan utlösas utifrån

Invändigt lyse

Sparkskydd

Stoppning på sidorna

Stoppade bommar

Hellimmad gummimatta

Gasfjädrar på rampen

Två öppningsbara fönster

Taklucka

Automatisk rullgardin

Högt placerat bromsljus

Mjuk mellanvägg

Automatiskt stödhjul

Färganpassat tak

Sadelkammare på dörr

Integrerad sadelkammare

Fronturlastning

Lång bom

Reservhjul med hållare och däckskydd

Övre lucka i glasfiber

Aluminiumfälgar

Dubbdäck

Innerdörrar bak


Pris från 55.900 kr inklusive moms

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards