BLOGGEN

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Marlene Hedberg - 19 februari 2011 20:55

Idag så åkte jag in till klubben för att hjälpa Sofie med löshoppning och det blev 4 hästar till som var sugna på hoppning Cabello, Toppis, Operett och Hälge:-) det är kul när det är så många som är intresserad. Cabello var verkligen taggad han hoppa varv på varv helt självmant och tycket det var skit kul!!!  Sen hade vi Bella som brallade och också gillade det skarpt, la i väg några bakutsprång och det var nära Sofie en gång...man hinner bli lite rädd....Igentligen ska man ha hjälm på sig för det kommer glädjesprång ibland som man ej kan förutse :-) de andra hästarn skötte sig också bra:-) Man blir så sugen själv att ta med nån häst...nästa gång kanske...jag vill som ta det lugnt med hoppning på Mirco just för hans läkta fraktur...har ej bråttom att hoppa igång honom för han ska hålla länge!!!:-)

Imorgon ska jag till klubben igen vid 12 för att rida Bella en liten stund sen tar väl Sofie över tror jag?....:-) vet inte riktigt planerna.... 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards