BLOGGEN

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Marlene Hedberg - 11 februari 2011 17:47

Kallt men soligt  , det är fina dagar men det går ju inte rida när det är så här kallt, imorse hade vi -30 så hästarna fick stå inne och äta frukost lite längre..

Mitt upplägg för ridningen spricker !!!   jag hade tänkt att man ska va klar snart för lite ridhus träning men man får börja åka in ändå:-) ska kolla när det passar när man kommer för hon rider själv på dagarna och kvällen ska visst passa bättre men jag vet att Bhk är där och tränar också vissa kvällar ...får kolla upp det:-)

 

En liten kille som gärna vill ha en egen skoter   

  

Det går ju inte ens köra skoter när det är kallt ute!!! vad ska man hitta på då?:-)

Här är lite foton på min fina katt tjej...så go kisse:-)  

Jag fastnade i fotogallerian och hitta några svartvita kort som Magnus tagit på barnen och de är härliga... en sommar kväll  i sandtagen, där gillar även hundarna att springa i sanden upp och ner.  

Ända upp ska jag mamma:-)   

Kämpar och kämpar och Roy är med hela tiden...:-)  

 

Längst upp på toppen!!! å ropa på pappa ...kom då pappa!!!:-)Mina barn det är det bästa jag har    

Gud vad jag längtar tills det blir sommar sol!!  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards