BLOGGEN

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Marlene Hedberg - 8 februari 2011 12:14

Hält fri!!! Zoggo gjorde sin besiktning idag för att få bort reservationerna på försäkringen så hon kan få ut för "hälta" om han skulle bli halt i framtiden , så nu var det klart!!! passade på att fråga vet ang Jaya för hon är dålig i magen till och från så nu ska jag göra ett träckprov och kolla även stora blodmasken så hon inte är sjuka pga det...att hon har mask. Jag tycker att hon är som slö ibland och väldigt bukig i magen och det var hon när vi hämta henne och visst det har minskat men hon är ändå "uppsvullen "som tycker jag och hon får inte mycket mat, ca 6kg hö och 1dl musli musli morgon och kväll....hon motioneras nästan varje dag så lite mat behöver hon....så jag skulle vilja se en minskning på magen...kolla levervärdena ska jag gör också om det blir aktuellt för köp. 

Har varit ut och mockat stallet klart så nu är det motionsdax för ett par hästar, få se vilka det blir idag. Det är så fint väder idag...man får ju förhoppningar att det blir vår och sommar i år också 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards