BLOGGEN

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Marlene Hedberg - 18 november 2011 16:08

Ja i kväll ska man på wärdshuset för "Galakväll" undra vem som blir årets unga företagare i år?så man måste ju duscha nu och göra sig vacker  

Det känns alltid konstigt när inte barnen är hemma...så tomt! Jag hade tänkt färga håret mera rött idag men det får passa till nån annan dag för mina axlar är inte riktigt med idag:-( 


Av Marlene Hedberg - 18 november 2011 12:01

Nytvättat och klart sen ekipaget gått på den skitiga vägen hem:-))

 

Jag har köpt en transport med rullgardin bak istället för glasfiberlucka :-) tänkte jag skulle prova tycker jag det inte fungerar som jag vill så är det bara att eftermontera en glasfiberlucka...han som sålde den transporten till mig sa att jag kommer inte vilja byta:-)    


Av Marlene Hedberg - 18 november 2011 09:21

Vi åkte iväg till Bygdeå för att hämta transporten och på hemvägen så svängde vi förbi Morgan och Sofie för lillebror fyllde år i går så då fick vi lite tårta och kaffe också:-) gott!

Ja hur som helst....När vi kom fram till transporten så reagera jag inte först men sen ...den var inte antracitgrå utan silvergrå!!:-) hmmm... Det var en sån här färg  jag skulle ha!! men det gör inget så här nu i efterhand för den var fin den med och kanske lättare och hålla ren:-) sen när vi fällde ner baklämmen så sitter det innerdörrar i transporten och det hade vi bestämt att jag inte skulle han så det måste ha blivit ett missförstånd där men nu har jag dom och vill jag inte ha dom eller använda dem så är det bara att haka lös dem:-) men det blev ju 3000:- till i kostnad.-( såden blev lite dyrare i slutändan men då har jag en sprajtans NY transport och den ska inte besiktas förrän om 3 år.

Jag kommer inte att låna ut denna transport till någon:-) Jag måste passa på att tvätta både bil och transpot nu när det inte är så kallt ute för det var skitit på vägen.


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards