BLOGGEN

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Marlene Hedberg - 15 november 2011 19:00

Jag var i väg efter lunch och besikta bilen men fick en anmärkning på vänster bromsslang fram var skadad så då tyckte han att jag kunde byta båda fram eftersom den anda såg så där ut:-(( ja det är sånt man få ta när det är förslitnings grejer...annars inget annat:-) så det var ju bra.

Jag har haft tok ont i nacken idag så det var bra att jag hade tid hos sjukgymnasten idag ...ska prova med lite Ts som små elstötar som mjukgör musklerna ...det onda tror jag kommer från att jag bar lite bommar och hinderstöd i går på klubben när jag hade hoppkursen:-)) sen fick jag springa med lite hästar och det var nog inte så bra det heller....hur som helst så tyckte hon inte att jag skulle jobba förrän jag inte känner så mycket och man måste kunna tex. dammsuga hemma utan att det gör ont sen, då först var jag redo att gå tilbaka på jobbet:-)) jag har JOBB abstinens!!! saknar mina arbetskamrater:-))

    

Nu ska Magnus börja promenera med Mirco allafall så han får lite mer än det jag kan ge honom just nu nån longering i veckan kan det bli och lite skritt på ridplan:-)

   

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards