BLOGGEN

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Marlene Hedberg - 12 november 2011 22:13

Jag var till klubben en sväng i ett ärende och där hade de möte:-) så jag stannade en liten stund och snacka med tjejerna :-) det är alltid lika kul att snacka HÄST!! och allt som har med hästar att göra:-) jag längtar tills jag kan åka och träna med killen då pratade jag och Sofia om att åka till Per-Erik i Ö-vik för lite träning med grabbarna:-)     

Jag längtar verkligen tills jag kan åka in på klubben och träna med Mirco:-) även åka till andra klubbar...man får så mycket i utbyte med att åka och träffa andra hästmänniskor för det är så lätt att bli "insnöad i det man gör"

Av Marlene Hedberg - 12 november 2011 10:47

 

  Den här killen mår mycket bättre nu:-) tack och lov men det är nog alla mediciner han får antar jag för vi ska ju åka och kolla han med ultraljud.

Av Marlene Hedberg - 12 november 2011 10:34

Nu är balarna på plats i båda hagarna så nu är det bara att äta hästar jag är som jag sagt tidigare lite rädd att Jasper ska bli tjock och bli sjuk men jag får väl motionera han lite mera, han har ju ätit varje vinter på fri tillgång på hö det som är viktigt att ha när de äter så här är att de har vatten så de inte får kolik:-( jag har funderat på att köpa en termobar så man kan ha ljummet vatten ute hela vintern. Ett litet tipps det är att man lägger en träbit i hinken eller karet så fryser inte ytan i vattnet lika lätt:-) om man vattnar med vanlig hink.  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards