BLOGGEN

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Marlene Hedberg - 25 april 2012 20:54

Idag så blev det bara mockning och lite upprensning i sadelkammaren:-)har jobbat från 11-20 så då hinner man inte så mycket mer.. håller på samla ihop massa utrustning som jag inte använder längre eller vill byta ut för jag är less på färg och dyligt eller att det är för litet till Mirco..Loppis snart !!!      

Imorgon är det klubben som gäller och hoppas det kommer lite folk och rider:-)  Sen ska jag nu ta igång träningen med själva inkörningen på Jasper för vi traglar tömkörning men nu är det dax att ta vid med skackarna och linor    mm..jag skulle vilja ha en vagn till lilla killen:-)  

  Han skulle verkligen behöva få jobba av sig så han blir trött:-)     

Imorgon kväll så ska även hovslagaren komma och fixa en framsko på Mirco, han har trampat lite på ena traktarmen, så det fixar Marica snabbt för hon är så duktig:-)Det blir sent så jag får väl betala Ob till henne:-)


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards