BLOGGEN

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Marlene Hedberg - 1 april 2012 18:20

Ja det är tur att man är en "oxe" för idag fick jag plocka fram den sidan hos mig:-) Mirco han stannade på storvägen och skulle inte gå framåt och vägrade!! GÅ!! då blev jag förbaskad på han till slut och tog till pinnen på bogen och då gick han...men det tog 15-20 minuter att få han framåt 50 meter. Han är så tjurig ibland så det är som att hantera en stor ponny ibland.

Ja hur som helst så slutade han med sina ideer och ville va "med" mig i stället:-) så över en timmes skogs ritt blev det i morgon solen :-)) Hans sidor som jag har upplevt lite mer nu är när vi har varit två tidigare ett tag när vi ridit ut så han blev nog lite beroende av Zoogo och jag har ridit mindre ut ensam nu så då märker jag att han saknar sällskapet för han gnäggade hela tiden när vi var i övre skogen ...så han funderade nog vars hans kompisar var?? Jag ska börja åka ensam med han i transporten också så han inte blir så beroende av sina vänner hemma....men som jag sa så blev det en härligt ridtur:-))  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards