BLOGGEN

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Marlene Hedberg - 19 april 2012 22:53

Ikväll så var det ridklubben som gällde:-) det är så kul att ha denna vuxen grupp och i kväll så kom en i gruppen på att det var så himla roligt att galoppera!!! och hon gjorde det galant:-) men Corzica är en stensäker häst!! Agnes är otroligt snäll som lånar ut denna fina häst:-)    

Nu är lektionerna slut och det ska bli andra upplägg men min grupp vill gärna fortsätta så jag ska klura på hur det ska gå och lösa ...jag kommer att vara där på torsdagar och ha Drop in ridning och varannan vecka blr det hoppning/markarbete... då kan jag som ändå ha lite koll på hur de rider eller att de bokar en lekton för mig:-) vi har som inte så många stora hästar och vi är en kort!! men innan hösten så borde vi fått in pengar till en stor häst:-) man ska ju vara positiv:-)  inte Negativ!! Vi ska sikta framåt inte se på det som varit;-))


Av Marlene Hedberg - 19 april 2012 22:43


Idag så har jag beställt lite ny utrustning till Mirco:-)

Ett nytt pannband i blågula färger:-)detta ska jag sätta på mitt achenträns som har blank nosgrimma tror jag eller så måste jag köpa ett nytt träns också ....inte så nödvändigt igentligen för jag har rätt så många ..:-)

  

Ett schabrak:-)


En grimma:-)



Benskydd:-) jag är väldigt svag för marinblått men det har väl ni aldrig förstått??!!:-))


Av Marlene Hedberg - 19 april 2012 08:40

Ledig i dag och det känns skönt men det finns att göra så det räcker ändå:-) Ikväll så blir det uteritt för Mirco men det blir sent för jag ska iväg och ha lektion på stallet först vid 17 unjefär:-)

Det är ju så att har man barn hemma så går det inte rida på dagen och jag längtar faktiskt till att båda barnen går i skola och då kan man rida när de ä på skolan och vara med barnen på kvällen..nu får jag vissa dagar rida efter barna har lagt sig eller inte rida alls!  men det gör ju inget nu eftersom Mirco ska inte gå alla dagar i veckan heller så man får planera sin tid och vecka:-))

Jag skulle verkligen vilja komma ut på en tävling i sommar dressyr eller hopp det spelar igentligen ingen roll får jag gillar att rida dressyr också sen tror jag han har potential att kunna få fina poäng:-)  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards