BLOGGEN

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Marlene Hedberg - 6 april 2012 22:13

Ikväll så blev det ett dressyrpass på ridplan, den är lite hård och knölig så man kan inte rida så bra överallt men han skötte sig bra tycker jag..poletten har börjat trilla ner tycker jag och han bjuder mer fram till bettet tar förhållande och eftergiften bra och galoppfattningarna går bättre och bättre rent teknik mässigt:-)  han var värd sin krona ikväll:-)

Imorgon så blir det tyvärr vila för Mirco för tid finns inte för jag jobbar till 17.30 och syrran kommer hit med familj så det ska bli kul! och det blir lite badtunna för den som vill också.  

Min andra lilla skrutt!!:-)

   


Av Marlene Hedberg - 6 april 2012 08:06

GLAD PÅSK ALLA BLOGGARE!! .i går så hade vi tårtmys på stallet:-) en av mina elever som gjorde en avsittning för ett tag sen .. så då sa jag att då "måste man bjuda på tårta" och i går när vi hade teori så kom hon med en tårta:-)) JÄTTE GOD!!

Första gruppen så var det bara en tjej och då gjorde vi en uteritt och det var uppskattat av både häst och ryttare:-)

Sen kom Sofie med Solo igår kväll så jag hjälpte henne lite med urlastningen ..en fin liten kille:-)idag så ska jag kika lite när hon ska rida:-)



Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards