BLOGGEN

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Marlene Hedberg - 14 april 2012 09:25

Ja morgonen startade kl 7 med mat till kusarna och sen lite rykt av mina två :-) de tappar mycket päls nu för att sätt fin sommarpäls och Mirco har tappat mycket men det fortsätter ...så jag ryktar honom nu ordentligt 2 gånger om dagen för att bli väck håret så snabbt som möjligt och lill killen han har bara ben och huvud att rykta bort päls på men det rasar hur mycket som helst och i går när det var så härligt med sol ute så fick han vara utan täcke och han rulla och rulla:-))

Idag så ska jag rida och funderar på ta med Jasper som handhäst men jag får se hur jag ska göra för jag har lite ont i min armbåge fortfarande så jag vet inte om det går:-)? Sen ska jag lastträna lite just på att få han att backa ut när han står långt fram i transporten för han vill antingen igenom eller backa fort ut så det tåls att träna på:-)Sen har jag köpt låshandtag till innerdörrarna som ska skruvas dit också, för det följde med bara nå sketna grova läderremmar som man ska spänna i hålen men den lösningen gillade inte jag:-((  


Sen nu i helgen ska jag börja städa runt stallet och hagar lite mer för det börjar tina fram massa "skit", vars kommer det ifrån??:-)  

Längtar tills nästa löshoppning:-) nu skulle jag ta det lungt med hoppningen eller ingen alls så de på Atg när han har ett aktivt överben:-) men om en månad kanske? Den ser då mycket bättre ut redan så .. 


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards